Umělé mušky - mušky, háčky, vázací materiál. Veškeré potřeby pro muškaře!
Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují podmínky realizace dodávek zboží firmou Martin Douda, Kamelova 3260/3, Praha 10, 106 00, IČ: 71771883, dále označované jako prodávající.
PŘEDMĚT PLNĚNÍ
Předmětem plnění těchto všeobecných obchodních podmínek je přijímání objednávek pomocí internetu a realizace dodávek zboží závazně objednaných kupujícím.
ZPŮSOB OBJEDNÁVEK INTERNETEM
Po výběru zboží, vyplnění kontaktních údajů (pokud nejste registrováni) a odeslání objednávky se Vaše elektronická objednávka se stává oboustranně závaznou v okamžiku, kdy rovněž elektronicky (prostřednictvím Internetu) potvrdíme její přijetí a to na e-mailovou adresu, uvedenou v objednávce. Toto zboží Vám bude dodáno dle dále uvedených dodacích podmínek.
DODACÍ PODMÍNKY
Standardně odesíláme zboží do 7 pracovních dnů s výjimkou sortimentu mušek, kde záleží na objednaném množství. Zpravidla jsou mušky doručeny do 14 dnů, ale bývá to spíše dříve. Pokud se zásilka vrátí jako nevyzvednutá, zákazník bude informován a dotázán na opětovné zaslání. V případě, že bude požadovat druhé zaslání objednaného zboží, bude mu vyfakturována dvojnásobná výše poštovného.

Dodací podmínky včetně poštovného jsou platné pro Českou republiku. Při zasílání zboží na Slovensko je účtováno poštovné ve výši 230 Kč, pro registrované zákazníky s přidělenou slevou pak zvýhodněné poštovné ve výši 160 Kč.

POŠTOVNÉ A BALNÉ (ODBYTOVÉ NÁKLADY)
Celková výška objednávky Poplatek
#1
Poplatek
#2
od do
0 Kč 1.000 Kč 85 Kč 100 Kč
1.001 Kč - - 0 Kč 0 Kč

Poplatek #2 zahrnuje tyto kombinace odběru objednaného zboží a platby:

odběr: poštovní zásilkou - mušky v plastové krabičce, platba: dobírkou

Všechny ostatní kombinace odběrů a plateb odpovídají Poplatku #1
ODBĚR OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ
  • Poštovní zásilkou - bez mušek
    zvolte, pokud v objednávce nemáte mušky

    zboží bude doručeno dle Obchodních podmínek prostřednictvím České pošty na adresu, kterou jste uvedli v kontaktních údajích při registraci
  • Poštovní zásilkou - mušky v pytlíčkách
    zvolte, pokud máte objednané mušky - u suchých mušek a mušek s nožičkami se nedoporučuje kvůli jejich poškození

    zboží bude doručeno dle Obchodních podmínek prostřednictvím České pošty na adresu, kterou jste uvedli v kontaktních údajích při registraci
  • Poštovní zásilkou - mušky v plastové krabičce
    zvolte, pokud máte objednané mušky - mušky jsou zapíchané

    zboží bude doručeno dle Obchodních podmínek prostřednictvím České pošty na adresu, kterou jste uvedli v kontaktních údajích při registraci
  • Odběrem na místě - odběr zboží přímo v sídle (příp. pobočce) firmy Martin Douda, při výběru tohoto druhu odběru zboží Vám přesné informace o odběru zboží budou sděleny e-mailem nebo telefonicky
PLATBA ZA OBJEDNANÉ ZBOŽÍ
  • Dobírkou - zboží Vám bude zasláno na dobírku na adresu, kterou jste uvedli v kontaktních údajích při registraci
  • Převodem na účet - zvolíte-li tuto možnost, číslo bankovního účtu a číslo variabilního kódu pro identifikaci Vaší platby obdržíte e-mailem
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Zboží zakoupené v našem internetovém obchodě lze dle zákona vrátit do 14 dnů bez udání důvodů, pokud jsou splněny následující podmínky:
  • vrácené zboží musí být nepoškozené
  • pokud bylo vrácené zboží zabaleno do speciálního obalu, musí být nerozbalené,
  • vrácené zboží musí být s kompletním příslušenstvím, se kterým bylo dodáno
  • vrácené zboží musí být se všemi doklady, které spolu s ním byly odeslány – záruční list, manuál atd.
REKLAMACE ZBOŽÍ
Pro zboží zakoupené v našem internetovém obchodě platí bez vyjímky zákonem daná záruční lhůta.

Plně také odpovídáme za výrobní vady a případné škody vzniklé při dodání zboží. Kupující je povinen bezprostředně po převzetí zakázky zkontrolovat její obsah, zda je v souladu s přiloženým dodacím listem či položkovou fakturou. V případě nesouladu může tuto zásilku odmítnout. V případě, že reklamace dodávky nebude učiněna nejpozději do 7. pracovního dne, považuje se za odsouhlasenou. Reklamace bude poté vyřízena nejpozději do 7 pracovních dnů. V případě nepřevzetí zásilky musí být vrácen i daňový doklad.
Reklamační adresa a osoba pověřená vyřizováním reklamací
Martin Douda
Kamelova 3260/3
Praha 10, 106 00

kont. osoba: Martin Douda, douda.martin@volny.cz
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Kupující souhlasí se zpracováním svých osobních údajů prodávajícím.

Prodávající se zavazuje k tomu, že:

  • svěřené osobní údaje kupujícího použije pouze za účelem dodání zboží objednaného v našem internetovém obchodě kupujícímu, pokud kupující sám neurčí jinak
  • svěřená osobní údaje kupujícího neprodá ani za žádným účelem neposkytne jakékoli třetí straně bez předchozího souhlasu kupujícího
  • na přání kupujícího i bez udání důvodu jeho osobní údaje vymaže ze své databáze


sponzorované odkazy:

13.12.2009

Nabídka E-shopu

Základní informace o obchodě...

čtěte zde »
RSS odběr: RSS odběr
e-shop by PHP shop - internetový obchod na míru